1. Haberler
  2. Spor
  3. RAGBİ GENÇLER GRUP BİRİNCİLİĞİ KAYSERİ’DE TAMAMLANDI

RAGBİ GENÇLER GRUP BİRİNCİLİĞİ KAYSERİ’DE TAMAMLANDI

Okul Sporları 2024-2025 Yılı Faaliyet programında yer alan Ragbi Gençler Grup Birinciliği müsabakaları sona erdi.

featured

Okul Sporları 2024-2025 Yılı Faaliyet programında yer alan Ragbi Gençler Grup Birinciliği müsabakaları sona erdi.
Kayseri’de yoğun katılımla gerçekleşen ve büyük heyecana sahne olan mücadeleler Atatürk Spor Kompleksi Yan AçıkSaha’da oynandı. Yapılan karşılaşmalar sonucunda başarılı olan takımlara, düzenlenen tören ile madalyaları Kayseri Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, Okul Sporları Şube Müdürü Ahmet Metin ve Spor Faaliyetleri Şube Müdürü Yakup Deliktaş tarafından verildi.
Kayseri Gençlik ve Spor İlMüdürlüğü’nden yapılan açıklamada; ‘Tüm takımlarımızı tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyoruz’ ifadeleri kullanıldı.

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.