1. Haberler
  2. Spor
  3. DERBİDE 100. YIL GÜLDÜ 4-2

DERBİDE 100. YIL GÜLDÜ 4-2

featured

Süper Amatör Lig Marmara grubunda Bandırma 100. Yılspor, Kızıksaspor’u konuk etti. Zorlu mücadelede 100. Yılspor rakibi karşısında 4-0 öne geçti. Kızıksasporun daha sonra bulduğu 2 gol maçı kazanmasına yetmedi. Bu sonuçla Bandırma 100. Yılspor puanını 24 yaparak ikinci sıraya yerleşti. Kızıksaspor ise 22 puan ile üçüncü sıraya düştü.

HAKEMLER: Turhan akbaş, Doğu Atay, Tugay Şencan

BANDIRMA 100. YILSPOR: Korkut, Cihan, Emirhan, Güvenç, Emirhan Oğur, Peyami, Hami, Mamadou, Sertaç, Halil, Uğur

KIZIKSASPOR: Yusuf, Furkan, Enes, Sefer, Emircan, Oğuz, Arda, Sidi, Kenan, Okan (Mehmet), Youssef

GOLLER: Dk. 23 Halil, Dk. 35 Mamadou, Dk. 54-55 Peyami (100.Yıl), Dk. 77-90+2 Mehmet (Kızıksaspor)   

 

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.