Balıkesirspor’un ara transferde Kütahyaspor’dan kadrosuna kattığı Bilal Şeflek, Pazar günü oynanacak olan Sultanbeyli maçında forma giyemeyecek. Tecrübeli oyuncu, geçtiğimiz hafta sonu Siirt İl Özel İdaresi ile deplasmanda oynanan müsabakada gördüğü sarı kart ile 4 sarı karttan cezalı duruma düştü. Bilal, Sultanbeyli maçında cezası tamamlayacak ve gelecek hafta deplasmanda oynanacak olan Çankaya FK maçında forma giyebilecek.








