1. Haberler
  2. Spor
  3. BÜLENT KORKMAZ: ‘BU OYUNA 1 PUAN İYİ’

BÜLENT KORKMAZ: ‘BU OYUNA 1 PUAN İYİ’

Esenler Erokspor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz 1-1 berabere kaldıkları Amed Sportif Faaliyetler maçının ardından yaptığı açıklamada, ikinci yarıda hiçbir varlık gösteremediklerini ve 1 puanın iyi bir sonuç olduğunu söyledi.

featured

Esenler Erokspor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz 1-1 berabere kaldıkları Amed Sportif Faaliyetler maçının ardından yaptığı açıklamada, ikinci yarıda hiçbir varlık gösteremediklerini ve 1 puanın iyi bir sonuç olduğunu söyledi.
Trendyol 1. Lig’in 27. haftasında Esenler Erokspor, evinde karşılaştığı Amed Sportif Faaliyetler ile 1-1 berabere kaldı. Maç sonrası düzenlenen basın toplantısında Esenler Erokspor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz açıklamalarda bulundu. Korkmaz, ‘İlk yarı istediğimiz oyunu oynadık, golü bulduk. Pozisyon da bulduk, 2 de yapabilirdik. Maalesef duran toptan çok basit bir gol yedik. İkinci yarı açıkçası hiçbir şey yapmadık. İyi oynamadık. Sonradan soktuğum oyuncular da bir varlık gösteremedi, Alper dışında. Az kalsın mağlup oluyorduk. Bu oyuna 1 puan iyi diyorum’ ifadelerini kullandı.

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.