SAHAYA İNDİ!

Sındırgı Belediye Başkanı Ekrem Yavaş, saha çalışmaları kapsamında Kozlu Mahallesinde mahalle sakinleriyle bir araya geldi.

featured

Sındırgı Belediye Başkanı Ekrem Yavaş her fırsatta ilçedeki vatandaşlarla bir araya gelmeye devam ediyor. Başkan Yavaş son olarak önceki gün Kozlu Mahallemizde bir dizi ziyaret ve halk buluşması gerçekleştirdi.

Ak Parti İlçe Başkanı Mehmet Cemil Atla ve MHP İlçe Başkanı Hasan Aslan’ın da hazır bulunduğu ziyarette Başkan Yavaş, Kozlu Mahallesinde vatandaşlarla birlikte çay için talep ve isteklerini dinledi.

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.