1. Haberler
  2. Spor
  3. BANÜ PERSONELİNDEN OLUŞAN TAKIM BALIKESİR ŞAMPİYONU OLDU

BANÜ PERSONELİNDEN OLUŞAN TAKIM BALIKESİR ŞAMPİYONU OLDU

Bandırma 17 Eylül Üniversitesi akademik ve idari personelinden oluşan Masa Tenisi Takımı Türkiye Masa Tenisi Federasyonu tarafından organize edilen Balıkesir İl Şampiyonasında namağlup şampiyon oldu.

featured

Masa Tenisi Takımı Balıkesir Şehit Turgut Solak Spor Salonu’nda 11 kamu kurumunun katıldığı müsabakalarda il birincisi oldu.. Üniversite İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Hanefi Yazıcı, Spor Bilimleri Fakültesi Arş. Gör. Kamil Uzgür, Yapı İşleri Teknik Daire Başkanlığı’ndan Tekniker Çağrı Şınığ ve Sağlık Bilimleri Fakültesi’nden Bilgisayar İşletmeni Okan Çelik’ten oluşan Masa Tenisi Takımı, 10-11-12 Haziran 2023 tarihinde Konya’da yapılacak Türkiye Finallerinde Üniversiteyi ve Balıkesir’i temsil edecek

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.