1. Haberler
  2. Spor
  3. SARIKÖY GERİDEN GELDİ 2-3

SARIKÖY GERİDEN GELDİ 2-3

featured

Marmara grubunda karşı karşıya gelen iki takım Bandırma 17 Eylül ile Sarıköyspor’un 90 dakikalık mücadelesinde konuk takım güldü. İlk yarıyı 2-0 geride tamamlayan Sarıköyspor ikinci yarıda bulduğu 3 golle sahadan 3-2 galip ayrıldı ve düellonun kazananı oldu.

 

HAKEMLER: Sinan Sevim, Ali Can Demir, Melihcan Durmaz

BAN. 17 EYLÜL SK: Bahadır, Gökdeniz, Arda, Ahmet, onur, Özcan, Güven, Ahmet Çam, Alper, Baturay, Halil

SARIKÖYSPOR: İlbey, Burak, Aral, Kasım, Ömer, Mohamed, Kadir, Cheick, Alp, Onur

GOLLER: Dk. 27 Baturay, Dk. 39 Halil (17 Eylül), Dk. 47-60 Cheick, Dk. 82 Kadir (Sarıköy)

 

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.