1. Haberler
  2. Spor
  3. BURHANİYE BELEDİYESİ MAÇA DAVET ETTİ

BURHANİYE BELEDİYESİ MAÇA DAVET ETTİ

Burhaniye Belediyesi milli takımımızın bu akşamki oynanacak Avusturya maçına tüm vatandaşları davet etti.

featured

Burhaniye Belediyesi sosyal medya hesaplarından yaptığı açıklamalarda: “2 Temmuz Salı saat 22.00’da, İskele LED Ekran ve Cumhuriyet Meydanı’ndaki LED ekrandan Türkiye – Avusturya maçını canlı olarak izleyebilirsiniz. Tüm futbolseverleri bu büyük heyecana ortak olmaya davet ediyoruz. Avrupa Şampiyonası’nda Milli Takımımıza başarılar diliyoruz” dedi.

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.