Oda üyelerine daha iyi hizmet verebilmek için başlattıkları çalışmalar kapsamında yeni bir araç aldıklarını belirten Balıkesir Sebze ve Meyveciler Esnaf Odası Başkanı Nurullah Bozkır; “Seçildiğimiz günden beri yani 14 ay gibi kısa bir sürede kongremizde verdiğimiz sözleri sahada bir bir yerine getirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. İşte bugünde aldığımız araç ile odamıza katkı sağlıyoruz. Rabbim Üyelerimize ve halkımıza daha güzel hizmetler yapmak nasip etsin inşallah. Bana ve ekibime güvenen tüm üyelerimize şükranlarımızı sunuyoruz” dedi.









