1. Haberler
  2. Gündem
  3. ÖĞRENCİLER OKULUN ÇATISINDA SİGARA İÇTİ

ÖĞRENCİLER OKULUN ÇATISINDA SİGARA İÇTİ

Şanlıurfa’da eğitim-öğretimin devam ettiği bir okulun çatısında öğrenciler sigara içti.

featured

Şanlıurfa’da eğitim-öğretimin devam ettiği bir okulun çatısında öğrenciler sigara içti.
Edinilen bilgiye göre olay, Haliliye ilçesinde bulunan Şehit Tanju Sakarya Anadolu Lisesi’nde yaşandı. İddiaya göre, eğitim-öğretimin devam ettiği, öğretmenlerin sınıfta ders anlattığı saatte henüz isimleri öğrenilemeyen 4 öğrenci çatıya çıkarak sigara içti. Korumasız alanda balkonda oturur gibi rahat tavırlarla çatıda zaman geçiren 4 öğrenci cep telefonu ile görüntülendi.

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.