Ziyaretler ile ilgili açıklamalarda bulunan Balya Belediye Başkanı Orhan Gaga, “Yeni yıl vesilesiyle esnaf dostlarımızı ziyaret ederek yeni yıllarını kutladık. Yeni yıl dürüstlüğün yılı olsun. Emeğin, sevginin yılı olsun. Hepimiz inanalım ve durmadan çalışalım. Çalışalım ki yeni yılda, yeni bir Balya olsun” ifadelerini kullandı.








