Çatalca’da kimyasal üretim yapan fabrikada yangın çıktı, itfaiye ekiplerinin müdahalesi sürüyor
ÇATALCA’DA KİMYASAL ÜRETİM YAPAN FABRİKADA YANGIN ÇIKTI, İTFAİYE EKİPLERİNİN MÜDAHALESİ SÜRÜYOR
Çatalca’da kimyasal üretim yapan fabrikada yangın çıktı, itfaiye ekiplerinin müdahalesi sürüyor .








