1. Haberler
  2. Asayiş
  3. ABD’DEKİ HORTUM FELAKETİNDE ÖLÜ SAYISI 23’E YÜKSELDİ

ABD’DEKİ HORTUM FELAKETİNDE ÖLÜ SAYISI 23’E YÜKSELDİ

ABD’nin Mississippi eyaletinde çıkan hortum nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 23’e yükseldi.

featured

ABD’nin Mississippi eyaletinde çıkan hortum nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 23’e yükseldi.
ABD’nin güneydoğusunda yer alan Mississippi eyaletinde çıkan hortum ve şiddetli gök gürültülü fırtınaların bilançosu ağırlaşıyor. Mississippi Acil Durum Yönetimi Ajansı (MEMA) tarafından yapılan açıklamada, hortum nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısının 23’e yükseldiği bildirildi. Onlarca kişinin yaralandığı ve 4 kişinin de kayıp durumda olduğu aktarıldı. Arama-kurtarma çalışmalarının devam ettiği belirtildi.
Eyalette büyük yıkıma yol açan hortum nedeniyle çok sayıda evde ve binada hasar meydana geldi. Elektrik hatları ve ağaçlar devrilirken, binlerce kişi elektriksiz kaldı.

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.