1. Haberler
  2. Spor
  3. ANDERSON TALİSCA, FENERBAHÇE’DE İLK DERBİYE ÇIKTI

ANDERSON TALİSCA, FENERBAHÇE’DE İLK DERBİYE ÇIKTI

Fenerbahçe’nin Brezilyalı futbolcusu Anderson Talisca, sarı-lacivertlilerde ilk derbisine çıktı.

featured

Fenerbahçe’nin Brezilyalı futbolcusu Anderson Talisca, sarı-lacivertlilerde ilk derbisine çıktı.
Trendyol Süper Lig’in 25. haftasında Fenerbahçe, konuk olduğu Galatasaray ile golsüz berabere kaldı. Sarı-lacivertlilerin ara transfer döneminde kadrosuna kattığı Anderson Talisca da sarı-lacivertlilerde ilk derbisine çıktı. Mücadeleye yedek kulübesinde başlayan Talisca, 83. dakikada Edin Dzeko’nun yerine oyuna girdi. Kariyerinde daha önce Beşiktaş forması da giyen Brezilyalı futbolcu, sarı-kırmızılılara karşı son olarak 29 Nisan 2018’de yine bu deplasmanda mücadele etti.

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.