1. Haberler
  2. Spor
  3. BÜYÜKŞEHİR ORMANDA KAYBOLDU 90-79

BÜYÜKŞEHİR ORMANDA KAYBOLDU 90-79

BÜYÜKŞEHİR ORMANDA KAYBOLDU 90-79

featured

HAKEMLER: Aydın Karaçam, Abdullah Koputan, Özkan Talo

OGM ORMANSPOR: Mendzana(19), Furkan(8), Utku(2), Hazer(24), Burak(10), Ali Ulaş, Oğuzhan(5),Murat(69, Muzaffer(16)

BALIKESİR BŞB: Merthan(8), Burak Can(2), Dukes(10), Pekovic(18), Sercan(10),Berke(22), Ali(8)

1.PERİYOT: 19-16(Ormanspor lehine)

DEVRE: 49-38(Ormanspor lehine)

3.PERİYOT: 72-56(Ormanspor lehine)

 

Balıkesir Büyükşehir Belediyespor Basketbol takımı TBL’de sezonun ilk maçında OGM Ormanspor’a 90-79’luk skorla boyun eğdi. 2022-2023 sezonuna kötü bir başlangıç yapan Büyükşehir Belediyespor, ilk periyodu 19-16 geride tamamladı. Yeşil Mavililer ikinci periyotta etkili olamadı ve devreyi 49-38 geride kapattı. Üçüncü periyotta ise fark giderek açıldı ve son periyoda 16 sayı geride giren(72-56) Balıkesir Büyükşehir Belediyespor, salondan 90-79 mağlup ayrıldı.

 

 

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.