1. Haberler
  2. Spor
  3. ALİAĞA PETKİMSPOR, 2 AY SONRA DEPLASMANDA KAZANDI

ALİAĞA PETKİMSPOR, 2 AY SONRA DEPLASMANDA KAZANDI

haftasında Aliağa Petkimspor, deplasmanda karşılaştığı Manisa Büyükşehir’i 106-90 mağlup ederek 2 aylık aranın ardından dış sahada galip geldi.

featured

Basketbol Süper Ligi’nin 22. haftasında Aliağa Petkimspor, deplasmanda karşılaştığı Manisa Büyükşehir’i 106-90 mağlup ederek 2 aylık aranın ardından dış sahada galip geldi.
Basketbol Süper Ligi’nde bu sezon iç sahada 5 maçtır yenilgi yüzü görmeyen Aliağa Petkimspor, bu performansı dış sahada göstermekte zorlanıyor. Son oynadığı Manisa Büyükşehir maçı öncesinde son 3 deplasmanı da kaybeden İzmir ekibi, geçtiğimiz hafta sonu oynadığı maçta Manisa temsilcisini 106-90 mağlup ederek 2 ay sonra dış sahada maç kazanmayı başardı. Bu müsabaka ile birlikte Aliağa Petkimspor, bu sezon deplasmanda oynadığı 12 maçta 3 galibiyet, 9 mağlubiyet yaşadı.
Aliağa Petkimspor, Basketbol Süper Ligi’nin 23. haftasında Beşiktaş’ı, bir sonraki hafta da Fenerbahçe’yi konuk edecek.

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.