1. Haberler
  2. Spor
  3. BAŞKAN TOSUN’DAN MİLLİ TAKIMA TEBRİK

BAŞKAN TOSUN’DAN MİLLİ TAKIMA TEBRİK

Bandırma Belediye Başkanı Tolga Tosun, sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda Voleybol Milletler Ligi Şampiyonu olan A Milli Kadın Voleybol Takımını tebrik etti.

featured

Başkan Tosun yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi, “Milletler Ligi finalinde Çin’i 3-1 mağlup ederek altın madalya kazanan Kadın Voleybol Milli Takımımızı yürekten kutluyorum. Tebrikler filenin sultanları, sizlerle gurur duyuyoruz.”

Haber: Gülten İmren

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.