1. Haberler
  2. Spor
  3. KEPSUT BELEDİYESPOR ÇIKIŞTA 2-0

KEPSUT BELEDİYESPOR ÇIKIŞTA 2-0

featured

Süper Amatör Lig Merkez Grubunda Kepsut Belediyespor evinde Sındırgı Belediyespor engelini her iki yarıda bulduğu gollerle 2-0 la geçerek 3 puanı hanesine yazdırdı. 6 puan ve averaj ile üçüncü sıraya yükselen Kepsut Belediyespor, bu galibiyet ile yükselişe geçti. 

 

HAKEMLER: Turhan Akbaş, Mehmet Epik, Ömer Faruk Taşdemir

KEPSUT BELEDİYESPOR: Fatih, Serkan, Recep, Ahmet, Melih, İsmail, Ahmet Çalpan, Rıdvan, Aslan, Tayfun, Gürkan

SINDIRGI BELEDİYESPOR: Yunus, O. Çalışır, Hasan, Yasin, Cesur, Enes, Metin, Burak, Burak Korkmaz, Arda Mehmet

GOLLER: Dk. 45 Enes (KK), Dk. 75 Aslan

 

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.