1. Haberler
  2. Spor
  3. DÜELLONUN KAZANANI 17 EYLÜL 2-3

DÜELLONUN KAZANANI 17 EYLÜL 2-3

featured

Marmara birinci amatör küme grubunda Bandırma 17 Eylül SK. 600 Evler ile oynadığı müsabakada kazanan takım oldu. 90 dakikalık düelloyu 3-2 kazanan 17 Eylül üç puana ulaşmanın mutluluğunu  yaşadı.

 

HAKEMLER: Hasan Karaçoban, Ramazan Aymaz, Arda Çetin

600 EVLERSPOR: Ali, Eray, Ergin, Polat, Bilal, Hüseyin, Cihan (Efecan), Tahsin (Enes), Emirhan, İsmail, Çağatay

BAN. 17 EYLÜL SK: Bahadır, Gökdeniz, Ahmet, Onur, Özcan, Güven, Ahmet Çam, Kuzey (Kerem), Halil, Mehmet (Musa), Baturay (Cemil)

GOLLER: Dk. 45 Emirhan, Dk. 85 Bilal (600 Evler), Dk. 32-42 Güven, Dk. 80 Baturay (17 Eylül)

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.