Oruç Bey Camii’nin açılışına katılan Ak Parti Balıkesir Milletvekili Mustafa Canbey tören ile ilgili, “15.yüzyılın ilk yarılarında yapılan Kepsut Oruç Bey Camii’nin restorasyonu tamamlandı. Restorasyonundan sonra yeniden ibadete açılış törenine katıldık. Allah, Camilerimizi ezansız ve cemaatsiz bırakmasın. Rabbim emeği geçen herkesten razı olsun” ifadelerini kullandı.








