1. Haberler
  2. Bölge Haberleri
  3. EDREMİT BELEDİYESİ’NDEN YILBAŞI MESAJI

EDREMİT BELEDİYESİ’NDEN YILBAŞI MESAJI

Edremit Belediyesi, sosyal medya hesaplarından yeni yıla ilişkin bir yılbaşı mesajı yayınladı.

featured

Edremit Belediyesi yayınladığı mesajda, “Büyük kayıplar ve felaketler yaşadığımız, acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bırakıyoruz. Biz hiç yorulmadan, asla yılmadan ve büyük bir azimle hep çalıştık. Kentimize olan sonsuz sevgimizle hep daha iyisi için yeni yılda da çalışmaya devam edeceğiz. 2024 yılında kara bulutların dağılması, aydınlık günlere kavuşmamız umuduyla herkese sağlık, huzur, bereket, barış ve mutluluk dolu bir yıl diliyoruz” ifadelerini kullandı.

 

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.