Edremit Belediyesi yayınladığı mesajda, “Büyük kayıplar ve felaketler yaşadığımız, acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bırakıyoruz. Biz hiç yorulmadan, asla yılmadan ve büyük bir azimle hep çalıştık. Kentimize olan sonsuz sevgimizle hep daha iyisi için yeni yılda da çalışmaya devam edeceğiz. 2024 yılında kara bulutların dağılması, aydınlık günlere kavuşmamız umuduyla herkese sağlık, huzur, bereket, barış ve mutluluk dolu bir yıl diliyoruz” ifadelerini kullandı.








