1. Haberler
  2. Spor
  3. REŞADİYESPOR TAM YOL 3-2

REŞADİYESPOR TAM YOL 3-2

featured

Birinci amatör küme Marmara grubunda haftanın derbi maçında gülen taraf Reşadiyespor oldu. Haftaya üçer maçta 9 puanla giren iki takımın mücadelesinden Gönen Reşadiyespor 3-2 galip ayrıldı. Bandırma 17 Eylül SK ile evinde karşı karşıya gelen Gönen Reşadiyespor, rakibi karşısında üç puanı üç golle alarak 4 hafta da 12 puana ulaştı ve liderlik koltuğuna oturdu. Bu galibiyet Reşadiyespor taraftarlarını çok mutlu etti.

Giriş Yap

Balıkesir Birlik Gazetesi - Son Dakika , Güncel Haberler ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.